Mina tatueringar.

2011-12-04 - 01:19:44 / Thoughts and reflections 0 kommentarer
Min första tatuering. Jag var 17 år och var i Edinburgh, Skottland. Kanske inte finast gjord men den har otroligt mycket betydelse bakom den. Det är svårt att få med sitt ansikte och foten (tatueringen) på samma bild heheh.
Min andra tatuering gjorde jag som 18 år. Uppe i Jämtland, spontant. Alla 7 fåglar representerar något och den är som en liten hemlighet för mig, ingen förutom jag vet nämligen vad alla fåglar står för.
Och sen min senaste. 19 år, Hellroad tattoos, Strömsund, Jämtland. Hp, Harry, Harry potter, the man. Den här står i princip för min uppväxt och hur böckernas värld har påverkat mig. Framför allt Harry potter. Jag har alltid varit en drömmare och har alltid önskat att jag har växt upp i en värld med magi (inte nödvändigtsvis trolldom). Jättar, tomtar (nej inte jultomten......), troll och sådant. För ni ska fullt förstå vad jag menar så rekomenderar jag bokserien "Landet innanför" så kommer ni fatta hela grejen. Dessutom älskar jag citatet, stämmer in lite på mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin