From London to ibiza.

2012-03-05 - 23:40:46 / Good days 0 kommentarer


Idag fick jag träffa en saknad Stephanie. Vi åt kina med Fanny och sen gick vi runt på stan lite, hon och jag. Tråkigt nog lämnade Fanny oss för hon hade ett arbetspass att vara på. Vi tog en chailatte och snackade strunt i några timmar. Jag framkallade bland annat min engångskamera från Alanya. Blev inte många bra foton men de få som jag fick var roliga.


Jag känner att jag skulle passa in i Top Model Sverige och deras undervattensbilder, helt klart. No jokes. Jag shoppade ett senilband, kommer se hur fint som helst nu till sommaren. Dessutom fyndade jag ett par jeans för 100 kronor.


Kan ju fortsätta leka Top Model när jag ändå är på g.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin