wizard!!!

2011-11-29 - 13:35:13 / Daily 0 kommentarer
har HP maraton med Sandra. äter onyttigheter (som vi inte tycker är så himla gott egentligen haha) och bara har det mysigt. imorgon kommer det bli en helmysig och bra dag.

LATER!

Sött och sant ju

2011-11-26 - 14:10:23 / Thoughts and reflections 0 kommentarer

I solemnly swear I am up to no good

2011-11-25 - 10:33:13 / Photography 1 kommentarer
Någon tatuerade sig lite spontant igår kanske? hihi. Du är ett riktigt fan om du vet var citatet kommer ifrån. Jag är toknöjd. Nästa tatuering lär komma på högra sidan av kroppen för alla mina är på vänstra. Nu - Jobb.

Rosa Moln

2011-11-23 - 22:44:19 / Daily 1 kommentarer
imorgon på morgonen gör jag något busigt och sen åker jag lite buss, tåg och bil. Efter det är jag hemma i mitt hus. På fredag, lördag och söndag jobbar jag. På måndag ska jag på arbetsintervju.

heja mig! :D

Monday

2011-11-21 - 11:03:57 / Daily 1 kommentarer

old pic från feb när jag var här i en månad.

Idag är det sån här dag då jag inte orkar göra någonting men ändå blir det en fullproppad häktig dag. Bara och göra det. Min chef sa btw att jag hade fått en dialekt nu när jag var här uppe. haha, knäppt.

Ikväll ska jag i alla fall till tias, vickan och pojkarna bus. Det ska bli kul. Önskar dock att Sandra kunde vara här och förbättra vardagarna till snäppet bättre. Bästa kusinen jaaaa.

Norra Sjukarby

2011-11-19 - 22:11:18 / Daily 1 kommentarer


blonda tjejen fyllde 18 igår (ÄNTLIGEN! (jag har btw ingen aning vem mörkhåriga är hahah)) så jag hoppas att hon hade fin födelsedag. Synd att jag inte var där och firade den med dig, men vi får andra dagar på oss love! åh Grattis btw

av hela mitt hjärta

2011-11-19 - 11:01:35 / Good days 0 kommentarer


frukost och snö. Idag kommer det finbesök till strömsund, kusinerna sannemo. Nu ska jag och farmor till dollarstore och shoppa litteerråå. hejdå!

#75_d"*#ej!dj eller vänta va?

2011-11-19 - 00:13:35 / Daily 1 kommentarer
okej, ligger här i farmors säng och ska försöka skrapa ihop vad man kallar ett inlägg med bilder. har bara ett fåtal ensamma foton tagna idag med mobilen. here we go:



sen orkar jag inte ladda upp mer, tog ju fett med evigheter :( men snön har kommit upp hit och jag går runt på promenader med snuff och äter gotta med farmor. åt världens godaste bakpotatis med räkröra till middag idag. bästa grejen.

best place on earth

2011-11-16 - 22:50:47 / Good days 1 kommentarer


varvar ner i sängen hos farmor och jag lär se till att somna innan farmor börjar snarka haha. Jag älskar att komma upp hit för jag kan slappna av på ett helt annat sätt. Farmor är trots allt en av mina bästa vänner, kan prata om allt med henne. Även om hon inte gillar idéen att jag ska på bartenderkurs. Varken hon eller pappa. Sicken tur att jag är nitton och får bestämma själv. mwhaha

No pictures allowed :(

2011-11-16 - 07:49:35 / Daily 0 kommentarer
Har packat ihop lite saker och om ungefär 20 minuter åker jag iväg till tåget i Gävle. Kl 13 kramar jag om min fina kusin och 14.45 tar jag bussen till Strömsund. Där kommer världens sötaste, underbaraste tant få världens fetaste kram. Dels av hunden och dels av mig.
Syns om en vecka för jag har inte datorn med mig! :D & mitt internet på mobilen funkar inte av någon unknown reason. så puss!

pink truth

2011-11-15 - 00:38:24 / Photography 1 kommentarer
Flyr lite från verkligheten och bokar en sista minuten resa till farmor.

Inside dancing

2011-11-11 - 12:42:09 / Good days 0 kommentarer
Vi är ganska så bra. Nu drar vi till valbo, hejdå! :)

baby baby baby ooooh

2011-11-10 - 18:15:44 / Daily 1 kommentarer
Jag är inget bieberfan men när jag bläddrade genom ellens videos och såg den här... Han är ju för gullig med sina fans. Dessutom var hennes reaktioner för roliga.

Thoughts that are unthinkable

2011-11-10 - 15:22:25 / Photography 0 kommentarer
Två foton från sensommaren när jag hade kommit hem från Alanya. Saknar värmen och att kunna gå i tunna kläder. Nu ska jag snöra på springskorna, ta en kort tur och sen hoppa in i duschen. Joan kommer hit ikväll, vi ska ha pyjamasparty och hänga like the old days. Ska nog ladda ner någon animeserie eller filmer.

Igår var jag på middag med fina vänner och kompanjoner. Ni får se en eller två bilder från det sen. Malin var kocken för kvällen. Big love, hejdå.

(Nu är det verkligen gjort och klart, Spaninen den 15:e maj!)

Köra farligt och festa galet.

2011-11-09 - 00:55:27 / Good days 1 kommentarer
Kom på att jag inte har lagt upp bilder från de senaste dagarna. Nu är jag dödstrött och ska sova. Imorgon blir det samtal till sjukhuset och sen middag hos Fanny. Sen blir det kanske en liten utgång med fina människor. Bra dag väntas!

f******* s*** l***

2011-11-09 - 00:24:17 / Thoughts and reflections 0 kommentarer
Mina känslor är så himla mixade just nu. Allt går bra men ändå så skit. Mest skit. Men ändå är jag glad. Krångligt.
Köpte nyss linser för fucking 1400:-, varför ska jag straffas med att ha dålig syn? Dyrt som satan och bara jobbigt att ha. Skitgrejer. Har bara massa räkningar som bara blir mer och mer. Kommer inte köpa några julklappar i år hahah </3 Hela situationen suger eftersom jag inte hittar något jävla jobb heller.

Åh, hate my life but love my friends. Vad skulle jag göra utan er? later alligator don't forget the toiletpaper.

Jag älskar mat. Jag lever för mat. Jag äter för många gånger om dagen.

2011-11-07 - 22:26:17 / Daily 1 kommentarer

Doing my stuff

2011-11-07 - 00:52:32 / Daily 0 kommentarer

åh jag vet verkligen inte varför men jag kan inte slutat titta på jersey shore. Älskar det. Älskar det mer än livet. Ska gifta mig med serien. Ska bli italiensk och skaffa fejkboobs och bli brun och bli full varje kväll.
(åh jag är så töntig, jag älskar det)

Come out and play children with the the the the devil

2011-11-05 - 11:16:09 / Good days 0 kommentarer
Heeej kompisar! Ska snart hoppa in i Sandras bil för att åka till Valbo. Rooligt. På måndag ska vi ÄNTLIGEN (som jag har längtat!) beställa kursen i Spanien. Nu ska jag springa ner, borsta tänderna och sen packa väskan. Sätta på mig byxor också kanske ja! Avslutar med en bild från i onsdags, när jag och hannah åt max på fyllebänken kl 4 på morgonen. Kom hem till tierp klockan halv 7 den morgonen. I mina tankar tänkte jag att vad skönt att jag inte gick i skolan för då skulle jag varit tvungen att åka en halvtimme senare igen.


Ses i dimman

2011-11-02 - 18:28:29 / Good days 0 kommentarer

bloglovin