I en dimma mil bort.

2012-02-29 - 10:57:24 / Daily 0 kommentarer
Efter körlektionen drog jag till jobbet och lämnade nycklar och fikade en stund. Handlade glass när de öpnnade och har nu gjort en glasstårta, diskat, badat samt ätit lunch. Klockan två kommer mina föräldrar hit för lite tårta och klockan fyra jobbar jag.

Innan klockan två ska jag hinna till kretsloppet och titta efter någon större snygg hink/bytta att ha stora kvistar i som senare ska målas vita. Smådetaljerna gör mycket i ett hem. :)
Har väll inte så mycket mer att säga så sätter på mig lite kläder och sen ska jag plocka undan lite i köket.

LATER /Anna och sin blodpudding (en av de få sakerna som jag inte gillar att äta men som tyvärr är mycket järn i som behövs.)
Jag och Malin, Alanya 2011

Peace 'n' Flowerpower

2012-02-29 - 07:17:28 / Daily 0 kommentarer
Godmorgon fellow mates! Idag gick jag upp innan 7 vilket i princip aldrig händer längre. När jag gick i skolan tog jag tåget vid den tiden, sick! Anyway, jag har bestämt mig för att ta tag i det där förbaskade körkortet så jag bokade en tid igår. Onsdag, 7:45. Kommer knappt ihåg hur man kör. Alltså körlektion, inte uppkörning. Vill inte att det ska ske några missförstånd. Mehe! Puss hejdå.

En morgon i februari

2012-02-28 - 10:18:24 / Good days 0 kommentarer
Igår fyllde A hela 22 år. Gammal gubbe. Vi gjorde tårta och städade hela lägenheten. Sen fick jag liten tårtbit efter jobbet vid halv 10. Han fick åtta olika roliga, nödvändiga presenter av mig. Det var en mysig dag.
Nu äter jag frukost med mannen. Havregröt med äppelmos, morot och tropisk juice. Senare kommer Joan för en fika och senare ikväll blir det jobb. Blir nog en bra dag, speciellt eftersom solen lyser så fint. Hejdå kompanjoner!

Tre gånger till vänster och två till höger.

2012-02-23 - 22:53:30 / Daily 3 kommentarer
Idag har jag tränat på friskis, hur roligt men hur jobbigt? Dessutom i för stora skor, inte världens hit. Men blev definitivt sugen på att börja träna oftare. Nu ska jag duscha sen sova. Blir till att sova med en lycklig lillebror (smeknamn för våran minsta hund) idag hemma i sjukarby. Imorgon blir det jobb 11-21 och sen resten av helgen samma sak. Men jag klagar inte :))
Tror nog att det är dags att föra över bilder från alla min kameror, lägger bara ut massa pics på mig. & det är tråkigt. Skärpning Anna!

anananananamelon.

2012-02-23 - 10:11:23 / Good days 0 kommentarer
Hello guys. Vaknade för 10 min sen och nu sitter jag och äter frukost. Havregrynsgröt med körsbärssylt. Hur gott? Så gott.
Igår var planen utgång men eftersom jag blev kallad till ett kvällspass på jobbet blev planerna ändrade till myskväll tillsammans med Malin. Nu har hon vaknat och hon ska nog joina mig till frukost. Jag, Malin och mina schyssta meloner. meeeh. brb umgås med Malin sen dra till Uppsala to the one and only Fanny.

hey sexy

2012-02-18 - 22:23:36 / Daily 0 kommentarer

Jag och min fina tjej.

2012-02-17 - 01:00:30 / Good days 1 kommentarer

God Jul i förskott.

2012-02-15 - 22:46:22 / Daily 0 kommentarer
om någon undrar så får den här bilden mig att älska Hp ännu mer.

Snökaos men med fördelar.

2012-02-15 - 11:55:28 / Good days 0 kommentarer

GOD MORGON VÄRLDEN!
Idag är det en bra dag för jag har en gosig, sovande hund i knät, en spelande pojkvän bredvid mig (då har jag tid att göra lite vettigt som iofs inte är att skriva blogg men ändå!) och en kopp kaffe. Dessutom har jag för några minuter sen klivit upp från badkaret och min mage mår bättre idag. En till bra sak med den här dagen, LÖN! Enda nackdelen jag kommer på i skrivande stund är att det toksnöar och blåser så jag är inte så sugen på en långpromenad med hunden.

Imorgon ska jag till fyrishov för en abroad-mässa-nånting med Joan. Det ska bli hur kul som helst sen blir det middag tillsammans. Ett av de bästa sakerna jag vet, laga mat och dessutom vara med bästa vän. Som är bra på att laga mat. BRA KOMBO?! Älskar att laga mat med Joan. Punkt slut.

Avslutar detta inlägg med en bild när både Joan och jag var asiater.

cravings

2012-02-15 - 00:45:05 / Thoughts and reflections 0 kommentarer
Är hur sugen som helst på att tatuera låren. Hur snyggt som helst till korta jeans på sommararna. Men jag har lovat att vänta tills jag är 20-21 innan jag tatuerar mig igen... Så långt kvar...

Firar ♥-dag med magont och fina pojkar.

2012-02-14 - 23:06:29 / Daily 0 kommentarer
kill me slowly, min mage tar död på mig. Fick sjukskriva mig från Coop igår och det har aldrig hänt under mina tre år där. BLÄ.
Tur för mig har jag A och Snuffis vid min sida.

.

2012-02-11 - 19:14:58 / Thoughts and reflections 0 kommentarer

No no no, it's friday.

2012-02-10 - 15:09:49 / Daily 1 kommentarer
Drar till Uppsala för att träffa pinglor och sen blir det en massa dimma ikväll.

YESSSS!!!!

2012-02-07 - 23:46:43 / Daily 1 kommentarer
NYTT REKORD OH YEAAAAAH BACON YEAAH

Världen med en nypa salt.

2012-02-07 - 18:39:27 / Good days 0 kommentarer
Jag och Fanny hade tråkigt idag.
Då blev vi sura och irriterande på varandra.
Men helt plötsligt kom vi på en asbra idé och då blev vi glada!
Vi kom på att vi ska bli internationella modeller eftersom vi vill se världen och för att vi är snygga.
Vi drog till NY och blev hur stora som helst.
Efter det drog vi till London där vi blev klassade som "supermodels" och vi blev erbjudna att vara domare i Top model och andra populära tv-program.
Våra ansikten var över hela världen, på varje skärm.
Men vi lessnade på världen för det var en massa konstiga och galna människor så vi blev ledsna och sura.
Så vi åkte hem och blev glada. Det har varit en spännande dag med Fanny, som vanligt!

Typiskt

2012-02-06 - 09:09:23 / Daily 0 kommentarer


när man har gått upp 7 kg på tre månader och sen drömmer mardrömmar. jag är lycklig ändå för idag ska jag hem till a. dessutom ska kanske finaste kusinen komma ner och hälsa på under veckan.

Jag tänker dock börja träna... 7 fucking kg.. wow haha aja :'D

I said brrrrrr, it's cold in here.

2012-02-05 - 11:00:50 / Good days 0 kommentarer
Jag är uppe och hälsar på släkten i kalla Jämtland. Som kallast har vi haft -35 grader som enligt min mening... inte är så varmt. Ungefär 60 graders skillnad om man jämför med Thailand.
Just nu äter jag någon specialfil med körsbärssylt. Hur gott som helst, yum. Nu ska jag hänga med min farmor, som är ganska så bra jävla cool. Hon är så söt när hon dansar till Dave Dudley.

bloglovin