Ung Cancer.

2011-09-29 - 12:27:05 / Inspiration 2 kommentarer
Se videon bara.

Operation Smile

2011-09-27 - 15:10:21 / Inspiration 2 kommentarer

making me go woop woop

2011-09-27 - 15:08:47 / Daily 1 kommentarer
Jag blir tokig, jag måste ha någon gammal frukt i mitt rum som hundjäveln har dragit in för jag har tusen bananfluggor som jag inte kan få härifrån. Använder Annas häxblanding som har tagit bort över 20 äckliga flugor men det är tusen kvar. fattar inte. Jag känner mig så äcklig wuuuuughhh.
damp, nu går jag och duschar. Fast... först tittar jag under sängen efter någon gammal frukt. håll tummarna. hejdå.

Happy joy dance

2011-09-26 - 15:01:33 / Good days 1 kommentarer
Jag hittade min fjärrutlösare till lillen (d40n) att jag var tvungen att göra en gif av lycka.

dip dye

2011-09-25 - 23:24:44 / Inspiration 0 kommentarer
åh så sugen

Just telling you a true story.

2011-09-24 - 20:35:40 / Thoughts and reflections 0 kommentarer

Dreams are illustrations... from the book your soul is writing about you.

2011-09-24 - 00:04:23 / Daily 0 kommentarer
Dagen började med af med Sandra sen en snabbfika på konsum. Vi drog till Uppsala med tolvtåget där hon lämnade mig med bild nr 2 och bild nr 3. Vi åt, slösade pengar, bänkade och bara var. Hur trevligt som helst. Imorgon ska jag och Johanna dagdrömma om Åland. Är mitt i att titta på fast and furious 5, de första 21 minuterna är helt okej så ni vet.
p-p-p-pp--pppuss

It's time for me to fly

2011-09-22 - 18:16:10 / Photography 1 kommentarer
Om jag inte ville ha en innan (fast det ville jag) så vill jag definitivt ha en fjärrutlösare till min d200 nu. De här fotona krävde kroppsarbete indeedo. Idag har jag gjort lite nytta (intalar jag mig själv) och snart ska jag på någon hundpromenad som jag lovade mamma att följa med på. Efter det tänker jag städa mitt rum (jag vet, alla är förvånade, även jag).

Jag förstår inte folk som inte har jobb på sommrarna eller ja, som nu, och gillar det. Jag klättrar i princip på väggarna. Jag är rädd att börja gilla det, typ komma in i en seriefas igen och verkligen fastna. aaaaaaaaah!
Nu: kissa för jag håller på och gör på mig här på stolen. latero, puss.

So turn your head away and start walking.

2011-09-21 - 12:13:51 / Thoughts and reflections 0 kommentarer

Gone but not forgotten

2011-09-21 - 00:57:41 / Daily 0 kommentarer
Idag har jag träffat Elin. Drog in med två tåget och kom hem lagom till klockan slog 22. Planen var att då gå och besöka Joan men min bror kom överraskande nog och plockade upp mig. Nu ska jag hoppa i säng för jag är så trött att jag håller på och faller ihop.

Jag är peppad inför april, long way to go men jag börjar reda peppa. Kommer bli storslaget. Känner mig busig som har hemligheter. Nej, sängen var det. puss på er kompisar.


My heartbeat is running away

2011-09-20 - 12:00:43 / Photography 0 kommentarer
Idag går alla tankar till världens bästa farmor som äntligen har fått kommit hem från sjukhuset. Du är bäst.

How nice wouldn't that be

2011-09-19 - 15:37:11 / Daily 1 kommentarer

There is not one single problem in this world a cup of tea can not solve

2011-09-19 - 13:58:56 / Good days 0 kommentarer
Gårdagen med Johanna var otroligt bra. Elaka, hemliga planer gjordes med skratt och leenden. Nu tuggar jag i min en eller två rutor marabou med ett stort glas te som bilden vackert visar. Om två timmar är jag bakom kassan på konsum igen.

Imorgon får jag träffa en väldigt speciell person, världens finaste Elin. Får nästan fjärilar i magen av tanken, då är det för länge sen vi träffades. Jag ber om ursäkt (på tal om ingenting) i förväg om min svenska och engelska inte är den bästa, jag tror min språkkunskap har försämrats i Turkiet. Kan också vara för att jag nu för tiden inte lär mig något i någon form av skola. Om inte Charlie Mcdonnell Fun science räknas.

Nu ska jag skicka iväg mitt cv till 5 olika ställen. Wish me good luck.

All my friends

2011-09-18 - 14:41:10 / Music 1 kommentarer

Det är ett handikapp att livet, ivern och lusten brinner för starkt

2011-09-18 - 12:45:20 / Daily 1 kommentarer
Tröjan jag snodde i Turkiet och min discokula som gör mitt rum 1000 gånger mysigare på kvällen när solen träffar de små glasbitarna. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen träffa en saknad och mysig Johanna. Imorgon är det jobb som gäller och ungefär 100 cvn som ska skickas ut. Det blir nog bra ska ni se. Puss.

p.s snart ska jag byta rum! Can't wait. Dock måste jag erkänna att det kommer vara tråkigt att min andra och sista bror försvinner. d.s

nonsense about me

2011-09-17 - 21:11:50 / Thoughts and reflections 2 kommentarer
Jag har fått för mig att jag är väldigt glad person. Jag skrattar gärna (även i min ensamhet) och ser med positiva ögon på världen och omgivningen. Ibland blir man självklart lite nedstämd, man är inte mer än en människa trots allt. Jag har precis lämnat ett förhållande på över 1,5 år med ett leende. Killen jag var ihop med är en av de finaste personerna jag har träffat på så jag önskar verkligen han allt gott här i livet.

Så nu är jag 19 år gammal, singel och har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv. Jag är halvt arbetslös och är inte alls sugen på att flytta någonstans och stanna kvar. Jag vill röra mig, hela tiden och gärna mycket. I Sverige, i Norden, i Europa men framför allt över hela världen. Men eftersom pengar sätter stopp för det så stannar jag troget hemma. Här får jag stanna tills jag har tillräckligt mycket pengar på kontot att försvinna för ett bra tag. Jag får väl snällt ta vara på tiden hos päronen och hundarna.

Jag älskar mitt liv, kort och gott. Här får ni några få moments av de fina stunderna. puuusss

Have you heard the story yet?

2011-09-17 - 15:46:03 / Daily 0 kommentarer
Som många andra är en ny start en ordentlig ny start. Ny blogg men inte en sån ny Anna, bara en lite bättre Anna. Vad gör vi? Nu kör vi. Welcome loved ones.

Not quite a "Hello", more like a "Hey, remember me?"

2011-09-16 - 17:46:36 / Photography 1 kommentarer

bloglovin