Broaden your minds

2011-12-02 - 00:31:41 / Good days 0 kommentarer
Hej bloggis! Igår/i natt var nog en av de bättre dagarna under 2011. Den började iofs inte lika roligt. Började med att min papi ringde och berättar att han har en hjärtinfarkt 8 på morgonen. Jag halvt dog men det visade sig att en av hans chaufförer hade fått det, inte han. Men jag hann i princip få en egen hjärtinfarkt under missförståndet.

På kvällen åkte jag in till Uppsala för att köra en lugn utgång med Malin. Vi hade tråkigt så vi köpte sushi och åt på stationen (från en annan sushibar än den på stationen haha). Det var gott. Sen drog vi till Whiteclub för att dricka billigt. Jag shottade nog... 9 gånger under kvällen. & då menar jag inte lätta shottar. & lite drinkar på det. Men, mina vänner, ska jag lära er en sak. Ät inte sushi (misstänker att det är den råa fisken!) innan ni ska dricka. Alkoholen fastnar typ inte. ANYWAY, vi träffade på fina människor, Fanny kom efter jobbet och festade. Helroligt och galet. Fast musiken på Whiteclub suger så att jag vill gråta några floder.

Vid 1 drog vi tre vidare till terassen där vi festade med Lasse Kronér. HAHAHA, han var väll trevlig. Tog på hans flint och grejer. Vid 3 drog Fanny hem då det var meningen att jag och Malin skulle med men vi kände oss inte klara med kvällen. Vi sprang runt med en läskig medelålders man som försökte lura hem oss. Vi sprang därifrån och då dök han upp igen 10 min senare?!!! Jävla creep. Jag och Malin sov lite på stationen innan vi tog 5.49 tåget till Tierp. KNÄPP NATT! YEAH BUDDY! Ni får se bilder och en ihopklippt film senare, ska somna till Hp 3 nu.

Här har ni iaf en bild på Fanny, Malin och Kronér som har munnen full av snus!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin