Doktor Kärlek

2011-12-08 - 19:33:51 / Daily 1 kommentarer

En rolig bra låt med en bra trio på bild som har det bra i spanien om några månader.
Längtar som en idiot.

Efter jobbet sov jag hos Joan igår, vi åt kyckligcurrygryta och tittade på film (vågar inte berätta vilken ni kommer ju dö av garv... (Vi tittade på HP......)) och jag somnade i slutet. Sen spelade jag och Sandra klart HP 4 på playstation (JAG VET.............) på eftermiddagen och nu sitter jag här. Nu ska jag börja läsa Hp 3 (.........) och sen några avsnitt av Life unexpected (asbra serie).

Hejdå. (())()()()()())))))))))))(

Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-09 - 19:23:07
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin