GEFLEMJÖLK

2011-12-18 - 14:06:06 / Good days 1 kommentarer

Igår gick jag och mormor på en julkonsert sen åt vi god middag på restaurang. Det var våran julklapp till varandra, fina mormor.

Efter det drog jag hem, duschade och fixade mig fort som satan (dock drog jag i osminkade ögon, HUR SKÖNT?!) och förfestade i typ.. för kort tid i alla fall, med Johannis. Vi drog till Gävle och dansade som gudar och idioter. Bästa! Åkte buss hem (hatar bussar mer än vad jag hatar... vet inte vad men jag blir så fruktansvärt illamående av dem) och kom hem stadigt klockan 4. Alltid lika mysigt att komma hem till hyper och glada hundar. Bra dag bra kväll.
Nu gör jag (eller inte i skrivande stund duh) klart mitt rum, försöker flytta ner allt från mitt stora rum till detta lilla söta, det är svårt. Med tanke på att jag hade i princip dubbelt så stort rum plus två gardrober och grejer i gamla. Men jag gör mitt bästa!

Postat av: johannis

en fantastisk natt. mcnuggets<3

2011-12-18 - 16:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin