page 346

2011-12-04 - 01:34:18 / Daily 1 kommentarer
Btw, det har varit väldigt mkt HP senaste tiden, ska lugna mig. lovar. Bara några till....
Okej, nu kan jag lugna ner mig. Just nu.

Postat av: helene - passion for heels

Sv: SKOJAR DU MED MIG?! Jag hade inte en aning om att det var en svensk som gjort tatueringen, och framförallt inte någon som läser min blogg! Tusen tack för dina fina ord, åh så glad jag blir! :)

Jag älskar verkligen din tatuering, så klockren att jag blir stum. Jag ska tatuera mig på revbenen ganska snart (inte hp quote även fast jag blir galet sugen efter ha sett din ;)) och jag undrar hur ont det gör egentligen?

2011-12-04 - 14:56:18
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin