life
Why spend your time worrying about the time?
Jag ska  vara på UM om en halvtimme och sitter fortfarande i tunna leopardbyxor och utan bh. Tidsoptimist, jag? kanske lite.
5 min senare så har jag tagit foton på mig själv och hunnit sätta ut dem på min blogg. neh, ska väll röra på mig. hejdå!
Alec

Saknar dig!

helene - passion for heels

Sv: världen är bra liten ;)

Det är ju sant, man väljer ju att ta smärtan och jag vet ju att den kommer vara värd det. Att prata skor kommer nog hjälpa mycket, tack för tipset ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress