Crazy days when you don't remember everything.

2011-10-11 - 13:10:18 / Good days 0 kommentarer

Några bilder från när jag var på BJ med olivia och Elin (där jag spårade med tusen människor, jag var så full zomg) och när jag och Malin körde våran "vi orkar inte gå runt i stan så vi åker till IKEA och äter korv och åker runt och tittar på saker".

Igår förgyllade fröken Käll min kväll vilket var så himla fint eftersom det var ett bra tag sen vi sågs sist. Inga bildbevis finns men det finns vittnen om ni inte skulle tro mig! :D Ikväll kommer Joan hit, vi ska umgås like the old days. Det finns nog inga som umgås lika konstigt som oss. Vi är så... strange.

Imorgon fyller världens finaste tjej år så jag ska dit och fira henne sen åker jag vidare till storvreta för att köra utgång med Hannah och Isabella. FAN VAD RÖÖÖJ. Dessutom ska jag klippa och färga håret imorgon, är lite nervös hihohoho.
Nu har jag sagt mitt, pusskalas och lite kel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin