“If you don't know where you are going, any road will get you there.”

2011-10-14 - 12:54:53 / Good days 0 kommentarer
Gårdagen var väldigt fin och bra. Fick träffa en efterlängtad Stephanie och dessutom fick jag äta sushi. & som grädden på moset så fick jag träffa Fanny någon timme. Längtar som en idiot till sista helgen i oktober, då blir det halloweenparty!

Första bilden bjuder även på hur mycket min frisör failade med färgningen. Skulle bli guldblond men slutade med... brunt. Men jag tänkte att jag skulle prova på det i några månader nu under hösten och sen börja slinga det till blont igen. Nu ska jag motionera (alltså dansa röven av mig till bra musik i en timme) så tills nästa gång, pusskalas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin