Pannkaka från Amerika som är gjord i Sverige av en halvjämte i staden Uppsala.

2011-10-27 - 15:46:12 / Good days 0 kommentarer
Hej bloggiz! Här kommer lite bilder från gårdagen som var otroligt bra och fin.

Elin sov över hos mig och det var lika trevligt som alltid. Vi tittade på gamla kollegor till mig och annat knäppt på outsiders, vi var tjocka men ändå drack vi nypressad apelsinjuice. Tågresan hem var rolig, bildbevis finns på fb.
När vi kom fram till Uppsala lämnade jag Elin för Fanny och Malin. Vi drog till Fanny där jag fick steka amerikanska pannkakor som inte blev världens bästa. Hennes stekpanna är för bra för mig. Sen hjälpte jag och Malin henne med hennes ljudsystem. ♥
Efter vi släppte av Fanny på jobbet drog jag och Malin en nr 13. Toys'r'us eller hur fan det stavas. Vi lekte med lego och körde runt med en liten bil där. Samt fäktning med gummisvärd.
Malin gjorde ett hus och jag skrev mitt namn och gjorde ett hjärta. Sen tog jag inga fler bilder men jag kan berätta att vi kilade till ÖB och sen missade jag mitt tåg. Tråkigt men jag hann med nästa hehehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin