Det är ett handikapp att livet, ivern och lusten brinner för starkt

2011-09-18 - 12:45:20 / Daily 1 kommentarer
Tröjan jag snodde i Turkiet och min discokula som gör mitt rum 1000 gånger mysigare på kvällen när solen träffar de små glasbitarna. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen träffa en saknad och mysig Johanna. Imorgon är det jobb som gäller och ungefär 100 cvn som ska skickas ut. Det blir nog bra ska ni se. Puss.

p.s snart ska jag byta rum! Can't wait. Dock måste jag erkänna att det kommer vara tråkigt att min andra och sista bror försvinner. d.s

Postat av: Alec

Sv: Åhååååå tåårrta :D känner att jag redan dras ännu mer åt Tierpshållet och mina älskade tårtbakande tanter <3

2011-09-19 - 10:11:38
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin