It's time for me to fly

2011-09-22 - 18:16:10 / Photography 1 kommentarer
Om jag inte ville ha en innan (fast det ville jag) så vill jag definitivt ha en fjärrutlösare till min d200 nu. De här fotona krävde kroppsarbete indeedo. Idag har jag gjort lite nytta (intalar jag mig själv) och snart ska jag på någon hundpromenad som jag lovade mamma att följa med på. Efter det tänker jag städa mitt rum (jag vet, alla är förvånade, även jag).

Jag förstår inte folk som inte har jobb på sommrarna eller ja, som nu, och gillar det. Jag klättrar i princip på väggarna. Jag är rädd att börja gilla det, typ komma in i en seriefas igen och verkligen fastna. aaaaaaaaah!
Nu: kissa för jag håller på och gör på mig här på stolen. latero, puss.

Postat av: Ada

sv; Tack så himla, himla mycket! Alltid kul att ens bilder uppskattas, om då bara den minsta gnutta.

Och detsamma!

2011-09-22 - 23:15:38
URL: http://adakadabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin