Otröstligt knäpp.

2012-01-07 - 02:15:42 / Thoughts and reflections 1 kommentarer
Inte för att vara tråkig för 2012 hittills har varit otroligt fint, bra och så men jag är inte så himla nöjd egentligen. Är faktiskt ganska olycklig. Men egentligen ska jag inte klaga, det kunde vara värre. Men jag mår lika dåligt för det. Nu undrar ni säkert, varför är Anna olycklig? Eller så undrar ni inte alls. Men tyvärr kommer jag inte berätta, för jag är inte riktigt redo att låta er se och ta på mina innersta tankar och funderingar. Jag skålar för att jag har fina vänner men kastar glaset i väggen för att jag inte trivs så himla bra just nu.


Postat av: Johannis

Puss på dig och för att 2012 ska våra olyckliga rumpor få bli lyckliga igen!

2012-01-07 - 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin