Things we can't live without.

2012-03-16 - 08:46:32 / Good days 1 kommentarer
Elin var och hälsade på.
Jag och Joan hade sleepover och det här åt vi till frukost. Efter en natt med en massa nördigheter.

Jag och Joan kör en bleach-frisyr.
Det här åt vi till middag dagen efter. Extremt gott. (alltså samma dag som vi åt lax och sushi)
Och såhär åt vi middagen. Framför en varsin dator och töntade oss. Efter salladen spelade vi i 7 timmar till. typ. Vilken tur att jag har en kompis som Joan. 

Nu ska jag ladda ner jersey shore, vampire diaries, greys, big bang theory och två avsnitt av once upon a time. Jag har mycket att stå i idag när jag är sjuk. Imorgon jobbar jag så jag måste bli bättre.

hejrå!

Postat av: Elin

Undrar om det där var innan/under/efter vårt UK-call... Haha, älsk på dig!

2012-03-16 - 10:50:29
URL: http://mentittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin