TiK ToK

2012-03-03 - 12:39:47 / Good days 0 kommentarer
HEJ! Jag är hur glad som helst idag. I torsdags var jag med mina fina Elin och Olivia. Vi planerade Spanien och gjorde en liten sidecut på mig. Ni får se en bild senare när jag är hos världens bästa Andreas. Jag gick sen från Gamlis till stan (hur skönt i vårsolen?!) och därifrån shoppade jag en massa. Drog en fika hos Fanny och gosade lite med Bells och Fannsing. Åkte tåg hem där man spenderade resten av kvällen med Johannis.

På tal om sidecut (meeeh) så ska jag träffa kära ystersyster Malin ikväll. Vi ska bli kalas och gå på kalas. Make no sense som vanligt. Nu ska jag städa mitt rum här i Sjukarby och sen packa en väska sen drar jag. Rummet blir TUSEN gånger skitare när man har tre gånger mindre rum. Vilket suger. Men jag gillar mitt rum ändå. Fast iofs så är jag duktig på att råka slänga lite kläder här och var. Lämna lite disk och så. Borde fota det så ni får se mitt nya rum. Som inte är så nytt längre. Och när det är rent och städat.
BIG LOVE HEJDÅ!
Blev inte en lika cool sidecut som Malin men nöjd är jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin