Watch me fall because you sure as hell can make me feel like nothing.

2012-03-23 - 16:49:18 / Thoughts and reflections 2 kommentarer
Eftersom jag bara har gjort dumma saker senaste tiden som att höra av mig till fel personer, haft pms, klantat mig på jobbet så jag ju forsätta eftersom min dag knappast kan bli sämre. Efter ett saftigt skrik-bråk-jag-vill-inte-ha-pengarna-tillbaka-gå-och-ät-lök-din-jobbiga-fan så fick jag ett spontanryck och bleker mina toppar för ett så kallat dip-dop något. har ingen aning, hade blekmedel hemma och satte igång med att bleka toppparna.

Ja, så nu sitter jag här och hatar mitt liv. Hoppas era liv är bättre än mitt för stunden. Att människor behandlar er som ni ska bli behandlade för så är det icke för mig just nu. Tillbaka till ruta ett. Något bra har kommit ut ur alla dåliga dagar i alla fall, TACK för det. Det här är något jag egentligen i vanliga fall skulle ha skrivit i min e-dagbok men äsch, ni kan ju också få reda på att jag har dåliga dagar. Även fast det är utan detaljer. Och även fast det är så fint väder ute. Ha det fint mina vänner så hörs och ses vi snart.

Postat av: johannis

du är awesome sis

2012-03-23 - 20:13:40
Postat av: Elin

i lovelovelove you.

2012-03-24 - 19:45:02
URL: http://mentittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin